بازیابی اکانت اینستاگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازیابی اکانت اینستاگرام
نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1396
بازدید : 900
نویسنده : foad

 حالا که اکانت شما هک شده است و شما قصد بازیابی آن را دارید باید از ایمیل خود استفاده کنید. به این صورت که اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید و یا رمز عبور شما توسط هکر تغییر کرده باشد ، پس از وارد شدن به سایتwww.instagram.com  مانند تصویر زیر بر روی گزینه Forgot کلیک می کنید. سپس نام کاربری یا ایمیل متصل به حساب خود را وارد می کنید و روی دکمه Reset Password کلیک می کنید.

 

 

اکنون اگر ایمیل خود را درست وارد کرده باشید و هکر آن را تغییر نداده باشد ، یک لینک فعال سازی پسورد جدید به ایمیل شما ارسال می شود.
حال اگر هکر قصد داشته باشد ایمیل اکانت شما را عوض کند ، به محض انجام این کار یک اطلاع رسانی از طریق ایمیل به شما انجام می شود و شما را مطلع می کند که درخواست تغییر ایمیل برای حساب اینستاگرام شما داده شده است. مانند تصویر زیر :

حالا شما باید بر روی Please Secure your account کلیک کنید و یک رمز عبور جدید برای خود انتخاب کنید و از دسترسی هکر به حساب خود جلوگیری کنید.
فراموش نکنید همه این موارد در صورتی امکان پذیر است که شما در هنگام ثبت نام در اینستاگرام ، اطلاعات صحیح خود را وارد کرده باشید.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: