آموزش ساخت اکانت بیت کوین و نحوه کار در بلاک چین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آموزش ساخت اکانت بیت کوین و نحوه کار در بلاک چین
نوشته شده در پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396
بازدید : 1485
نویسنده : foad

 پیش از ساخت حساب بیت کوین ، روی سیستم خودتان  یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر  نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم  وجود هر گونه بد افزار در سیستم مطمین شوید. در حال حاضر بدافزارهای زیاد و متفاوتی در زمینه بیت کوین وجود دارند.

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.
تبریک شما با موفقیت اکانت خود را ساخنید
روش های ساخت شارژ اکانت به زودی  ........
 
 




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: