تبدیل pdf به word
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبدیل pdf به word
نوشته شده در یک شنبه 10 ارديبهشت 1396
بازدید : 1597
نویسنده : foad

همانطور که میدانید، فرمت PDF بهترین فرمت برای انتشار فایل های متنی است. برتری مهم PDFF نسبت به سایر فرمت ها این است که میتواند متن را روی هر کامپیوتری به راحتی و بدون نیاز به نصب فونت نمایش دهد. به این ترتیب تمام متن ها، عکس ها، جدول ها، پاراگراف بندی ها، و ... بدون به هم ریختگی نمایش داده میشوند.

 

فرمت PDF ، یک فرمت بسته و بدون امکان ویرایش است. در واقع همین موضوع است که کمک میکند فایل PDF بدون مشکل روی هر سیستمی قابل نمایش باشد.

 

اما اگر شما یک فایل PDF داشته باشید و بخواهید تغییراتی در آن بدهید (مثلا متن آن  را ویرایش کنید و در جای دیگری استفاده نمایید) چه میکنید؟ بهترین راه در این مواقع، استفاده از یک نرم افزار تبدیل PDF به متن قابل ویرایش است.

 

نرم افزار Able2Doc Professional این قابلیت را دارد که فایل های PDF را به Word تبدیل کند. و به این ترتیب میتوانید متن آن را ویرایش کنید. و در جای دیگری استفاده نمایید. یا پس از ویرایش، دوباره به PDF تبدیل کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رمز فایل :  www.irantarfandi.loxblog.com

 

 

 

دانلود فایل با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

 

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: